Capcalera_altres1
Talentària - Jornada per atraure talent femení de tot Catalunya
Start: 20.05.2017 10:59
End: 20.05.2017 18:59

De la voluntat d’unir talent femení d’arreu del país i territori neix Talentària, la primera jornada formativa per a emprenedores, artistes, dissenyadores i artesanes. Es durà a terme el 20 de maig a Solsona sota el títol “Branding 360o. Les claus per crear una marca amb essència” i, en aquesta primera edició, se centrarà en la creació de marca. L’organitzen la regidoria de Polítiques d’Igualtat de l’Ajuntament solsoní i el Consell Comarcal del Solsonès, a través del Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD), amb la participació de tres professionals locals i la col•laboració de diversos ens. 

Després de sis edicions dels cicles de seminaris de lideratge femení organitzats pel consistori amb el suport del Consell Comarcal, s’ha decidit madurar la iniciativa i convertir-la en un nou projecte. “Talentària és un pas endavant, realitzat amb la confiança i aposta d’algunes participants als seminaris d’aquests últims anys, que ambiciona de convertir Solsona en l’epicentre del talent femení”, destaca la regidora de Polítiques d’Igualtat, Yasmina Valderrama. Aquest projecte “té essència per si mateix, amb cos i veu, ja que vol representar totes aquelles dones que cada dia aixequen el seu negoci amb el plus de conciliar-lo amb la vida familiar”
 
La temàtica d’enguany s’ha escollit tenint en compte que la creació de la marca “és una qüestió transversal que afecta totes les emprenedores i professionals que vulguin construir un projecte sòlid”, en tant que els permetrà “diferenciar-se i connectar d’una manera directa amb el seu públic objectiu”, apunta la tècnica responsable del SIAD del Solsonès, Maribel Bella.  
 
La jornada es desenvoluparà a les instal•lacions de la seu del Centre Tecnològic Forestal de Catalunya i començarà a les nou del matí. La primera ponència porta per títol “Els sis valors d’una marca amb essència” i anirà a càrrec de l’experta en màrqueting emocional i esdeveniments Gemma Fillol. Hi desgranarà aquells factors que fan que una marca arribi al seu públic, es consolidi, sedueixi i captivi qui interactuï amb ella. 
 
La segona part del matí es titula “Marques que ens parlen de marca” i té l’objectiu d’analitzar la marca des dels vessants del producte, la imatge i el packaging i la connexió amb el territori. Consistirà en una sèrie de converses conduïdes per Cristina Camarena, directora de la revista Kireei, i hi participaran les responsables d’Obrador Xisqueta, Grow Disseny i Comunicació i Numon. 
 
Abans del dinar, l’assessora Andrea Vilallonga serà l’encarregada de parlar de comunicació i imatge personal per a emprenedores. Ho farà a través d’una càpsula que duu per nom “Mira’t” i que donarà eines de lideratge, carisma i comunicació a les assistents. 
 
La jornada també té lloc per a un taller pràctic, en aquest cas sobre l’ús per a les marques de la xarxa social de fotografia per excel•lència. Es titula “Instagram 5x5” i anirà a càrrec de la bloguera i formadora Anna Díez, a la tarda després d’un dinar al jardí del restaurant Can Mascaró. Tot seguit, tindrà lloc l’acte de cloenda, que inclourà una actuació musical de l’artista solsonina Alba Marbà.
 
Més informació AQUÍ
 
FONT: Ajuntament de Solsona
Comments
Go Back
Follow us Facebook Twitter