Capcalera_altres1
Comunicat de l'Associació d'Iniciatives Rurals de Catalunya: Mesures de prevenció i contenció davant el COVID19
16.03.2020

Atesa la situació excepcional provocada per la crisi sanitària del COVID19, l'Associació d'Iniciatives Rurals de Catalunya aplica mesures de prevenció de riscos laborals sobre els treballadors i treballadores de l'entitat amb l'objectiu de minimitzar el risc. És per això que a partir d'avui dilluns, 16 de març, s'acorda el manteniment de l’activitat de l’entitat a partir de l’obligació de teletreball per tots els treballadors i treballadores, així com la de mantenir reunions només en format telemàtic, segons les obligacions que marquen les autoritats competents.

Així mateix, s'informa també que s’interrompen els terminis per a la tramitació de procediments administratius fins que finalitzi l’estat d’alarma, segons la disposició addicional tercera del RD 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19.

L’equip tècnic d'ARCA, doncs, continua treballant. Ens trobareu a:

• Albert Puigvert: gerencia@arca-dr.cat
  • Gemma Estany: coordinacio@arca-dr.cat