Capcalera_altres1
El consorci Leader Urgell-Pla d’Urgell i el projecte GUSTUM organitzen un cicle de seminaris de valor afegit
15.05.2013

El Consorci Leader Urgell-Pla d’Urgell i el projecte GUSTUM organitzen un cicle de seminaris de valor afegit destinat als productors i elaboradors de productes artesanals. Seran un total de cinc sessions en les que es tractarà des de l’assistència a fires a la internacionalització del producte, passant per les noves tecnologies i el packaging.

Dimarts, 28 de maig. Anar a una fira. Abans, durant i després.
Assistir a fires del sector és una bona opció per augmentar els nostres clients directes i realitzar contactes comercials però, perquè siguin profitoses, és necessari fer una planificació abans, durant i després de l’esdeveniment. En aquesta jornada es parlarà sobre quina estratègia seguir de la mà d’un expert (Sr. Lluís Blancafort)  i tres empreses del sector (Vinagres Badia, Vinya dels Vilars, l’Olivera).

Dimecres, 18 de juny. Xarxes socials: Facebook (1)
Dimecres, 25 de juny. Xarxes socials: Facebook (2)
En aquestes dues sessions s’explicaran les possibilitats que ens ofereixen les xarxes socials per promocionar i difondre el nostre producte i fidelitzar els nostres clients. Les sessions, centrades en Facebook, una de les xarxes que més ens pot ajudar a aconseguir aquestes fites, seran molt pràctiques. L’objectiu final és que tots els assistents creïn la seva pàgina o el seu perfil i que s’adquireixin els coneixements per al seu funcionament. Pels que ja utilitzen l’eina, es donaran pautes de com optimitzar el seu ús. Les sessions seran conduïdes per la Sra. Montserrat Peñarroya.

Dimecres, 30 d’octubre. Packaging. Els objectes parlen.
El producte ha de ser bo, i a més ho ha de semblar. Aquesta jornada té com a objectiu proporcionar pautes per millorar la presentació del nostre producte i que sigui capaç de transmetre l’essència del nostre projecte.

Dimecres, 20 de novembre. Internacionalització. Què, qui, com.
En aquests darrers anys estem veient un increment dels projectes de transformació i elaboració d’aliments artesans i de qualitat. Però es dona la paradoxa que l’actual situació econòmica dificulta la seva comercialització. Sense perdre de vista el mercat local, cal mirar més enllà per garantir la viabilitat de les nostres empreses i estudiar la possibilitat d’internacionalitzar part de la nostra producció. Analitzar si la nostra empresa està preparada, quins tràmits s’han de realitzar i com començar a caminar són els objectius de la darrera jornada del seminari.


Inscripcions a l’Escola de Capacitació Agrària de Tàrrega.

Coordinador: Sr. Carles Pedrós. Tel.: 973 310 715 – A/e: carles.pedros@gencat.cat.
Places limitades. Cost d’inscripció per totes les sessions: 32 €


Programa dels Seminaris

etiquetes: gustum
Comentarios
Volver atrás
Síguenos en Youtube Linkedin Twitter Facebook

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecerle contenidos interesantes mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pueden cambiar la configuración o obtener más información en nuestra Política de cookies

Aceptar